Kørekort

Tag kørekort kategori B (til bil) 300 m fra Slagelse Station

Kørekort

Din vej til frihed på fire hjul

Er du helt ung og skal tage kørekort første gang, eller skal du generhverve dit kort? Uanset din situation kan Slagelse Køreskole hjælpe dig med at få dit kørekort. Udfyld vores tilmeldingsformular og kom et skridt tættere på friheden i dag.

Her får du dedikeret køreundervisning, spændende teoriundervisning der er til at forstå, og vi sikrer os altid, at vores elever bliver sendt sikkert ud på vejene, når de får kortet i hånden.

Vores vigtigste værdi er at sætte fokus på den enkelte elev. Alle skal have en chance for at lære at køre bil, uanset hvilket niveau du er på. Derfor har vi skabt et roligt og trygt miljø, hvor det er helt i orden at lave fejl. Fejl er nemlig en naturlig del af læringsprocessen.

Har du specielle behov eller omstændigheder, såsom skole eller arbejde, der skal passes ved siden af? Ingen bekymringer – vi tilbyder fritidshold, så du kan få dit kørekort på en måde, der passer ind i din hverdag.

Slagelse Køreskole er for alle

Vi oplever nogle gange, at nogle elever har brug for ekstra støtte, og for enkelte er det at tage kørekort en stor omvæltning, mens det for andre ingen årsag er.

Hos Slagelse Køreskole er der plads til dig uanset, hvem du er. Vi har stor erfaring med at hjælpe elever igennem forløbet med udfordringer som eksempelvis ADHD, angst, ordblindhed og meget mere. Vi mener det nemlig, når vi siger, at vi altid tager udgangspunkt i den enkelte elev.

Vi er medlem af Dansk Kørelærer-Union, hvilket yderligere sikrer vores engagement i kvalitetsundervisning.

Tag kørekort i Slagelse

Du har mulighed for at tage kørekort til bil med manuel eller automatisk gear.

OBS! Tager du kørekort i en bil med automatisk gear må du kun køre biler med automatisk gear bagefter!

Med vores store fokus på individuel læring og fleksible fritidshold, har du alle forudsætningerne for at tage dit kørekort i et støttende og professionelt miljø. Tag det første skridt i dag og tilmeld dig næste holdstart – eller send en besked på enten 42 50 44 50 eller udfyld vores kontaktformular hvis du har spørgsmål, så vender vi retur snarest muligt.