Om Slagelse køreskole

Beliggende kun 300 meter til Slagelse Station

Om Slagelse køreskole

Lidt mere end blot en køreskole

Slagelse Køreskole er stiftet med et ønske om at være lidt mere end blot et sted, du tager dit kørekort. Vi er bygget på stærke værdier og selvfølgelig med et stort fokus på kvalitet i alle aspekter.

Vi åbnede i august 2021. Selve navnet “Slagelse Køreskole” blev brugt frem til ca. 2016, hvor den tidligere ejer lukkede køreskolen – desværre med det dårligt omdømme. Siden har vi haft en stor ambition om at blive den bedste køreskole i Slagelse omegn. I dag har vi elever fra både Kalundborg, Sorø, Dianalund, Stenlille, Høng, Korsør og mange andre steder.

Vi har skabt et roligt læringsmiljø, hvor alle – uanset niveau eller baggrund – er velkommen, og vi har stort fokus på vores enkelte elevers unikke behov. Vi forstår, at læring er en proces, og at fejle er en del af læringen. Vores læringsmiljø er derfor designet til at være både trygt og roligt, hvor du kan føle dig sikker nok til at udfordre dig selv og ende med at blive en dygtig og sikker bilist.

Hjertet og hjernen bag Slagelse Køreskole

Don Angelus, stifteren af Slagelse Køreskole, har baggrund som uddannet hypnoterapeut med speciale i angst, bringer han en dyb forståelse for psykologien bag læring og udvikling ind i undervisningslokalet. Dons ekspertise er især værdifuld for elever med udfordringer som ADHD, autisme eller ordblindhed og har stor erfaring med at få alle elever gennem forløbet.

Vi skaber en læringssituation, der ikke blot giver dig kortet i hånden. Vi hjælper også dig, hvis du står med udfordringer, store som små, så vi kan bygge redskaber til at håndtere dem på en konstruktiv måde – så du ender med at blive en selvsikker bilist.

Hos os er der plads til alle

Hos Slagelse køreskole har vi teoriundervisning med fokus på dialog, og vi bruger både storskærm og tavle for at skabe de bedste betingelser for læring i vores teorilokale. I bilen bliver der undervist i et roligt miljø, med plads til både fejl og alverdens spørgsmål, du sidder inde med.