Førstehjælpskursus til kørekort

Vi samarbejder med Corhelp, som sørger for, at dagen med førstehjælpskursus til kørekort bliver spændende, lærerig og meget bedre end hvad du har hørt andre steder fra. Selvom færdselsrelateret førstehjælp på 8 timer er obligatorisk, så behøver det ikke at være kedeligt. Corhelp har i hvert fald sørget for, at du tager fra kurset med både en fed fornemmelse og et førstehjælpsbevis til kørekort.

Kurset holdes på køreskolen
Jernbanegade 14
4200 Slagelse

Du kan tilmelde dig ved tilmelding til holdstart, eller via Corhelp.dk